Щиро дякуємо RBC Group за чудовий та інформативний семінар на тему:“Майстерність персоналізації: 5 інструментів для покращення клієнтського досвіду”!Нам, як розробникам CRM-сиcтеми для мереж роздрібної торгівлі, цікаво та корисно відслідковувати тренди та отримувати цінні знання з використання даних про клієнтів для покращення їхнього досвіду та лояльності до бренду, а також застосування ШІ в майбутньому для CRMСпікер семінару – Ігор Філіпенко справжній професіонал своєї справи, який поділився своїми знаннями та досвідом у доступній та цікавій формі.Матеріали семінару були добре структуровані та містили багато практичних прикладів, які ми можемо використовувати і вже використовуємо у своїй роботі.Деякі тези із семінару:Як RFM-аналіз може допомогти ідентифікувати найцінніших клієнтів.Часті набори і асоціативні правила є ключем до розуміння покупців.Використання кластеризації для створення персоналізованих пропозицій.Аналіз асортименту, який купують клієнти, разом з кластеризацією може відкрити нові можливості для бізнесу.Рекомендаційні системи на базі ШІ є майбутнім у сфері маркетингу.Ще раз дякую вам за чудовий семінар! PC-Service TeamP.S. Будемо раді взяти участь у наступних семінарах, які ви організуєте.