Skip to main content
Call-центр:
(056) 373 28 77
Відділ продажів:
(056) 373 28 78
26.09.2024

Business Ukraine Awards 2024

Підприємство Року 2024

Раді поділитися приємною для нас новиною,   наша компанія отримала нагороду – Business Ukraine Awards 2024. Ця відзнака підкреслює наші досягнення в сфері інноваційних технологій та підтверджує високий рівень послуг з сервісу обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем.

Подробиці
24.08.2024

З Днем Незалежності України!

Вітаємо з Днем Незалежності України! Сьогодні ми святкуємо 33-ю річницю незалежності нашої країни!🇺🇦 Той день, коли Україна заявила світові про свою волю бути вільною та суверенною. Це свято є символом нашої гордості, незламності та любові до рідної землі.🇺🇦

Подробиці
15.08.2024

ВЕБ ПРРО

Кращий ПРРО

ВЕБ ПРРО (програмний реєстратор розрахункових операцій) – веб версія спеціалізованого програмного забезпечення, яке використовується для автоматизації обліку та обробки розрахункових операцій в різних видах підприємницької діяльності.

Подробиці
02.07.2024

Участь в заході Своє.IT 2024

СВОЄ.ІТ – це була чудова нагода представити послуги та продукти нашої компанії. Зокрема ми продемонстрували відвідувачам: Касу самообслуговування Hisense Інфокіоск для нашого партнера Pizza Day Приклад інтеграції машинного зору Нашу нову розробку MediaHub що мала не аби який попит у відвідувачів даного заходу Розпізнавання трафіку відвідувачів Сімейство програмного забезпечення POS Service, має можливість працювати на […]

Подробиці
09.04.2024

Рекомендуємо нашого перевіреного партнера – GigaCloud!

Можемо сміливо рекомендувати Вам послуги від нашого перевіреного партнера – GigaCloud! З 2016 року GigaCloud допомагає компаніям з різних сфер у проведенні цифрової трансформації з використання хмарних технологій. За цей час вони успішно допомогли понад 1500 компаній, отримавши визнання як надійний партнер у цій галузі.

Подробиці
29.03.2024

Дякуємо партнерові RBC-Group

rbc-group

Щиро дякуємо RBC Group за чудовий та інформативний семінар на тему:“Майстерність персоналізації: 5 інструментів для покращення клієнтського досвіду”!Нам, як розробникам CRM-сиcтеми для мереж роздрібної торгівлі, цікаво та корисно відслідковувати тренди та отримувати цінні знання з використання даних про клієнтів для покращення їхнього досвіду та лояльності до бренду, а також застосування ШІ в майбутньому для CRM

Подробиці