Skip to main content
Call-центр:
(056) 373 28 77
Відділ продажів:
(056) 373 28 78

Ваше підприємство має широку мережу торгових точок, офісів, відділень? 

Ви бачите за ефективне сконцентратуватися на головних задачах і довірити обслуговування Вашого обладнання та компьютерної техніки професіоналам? 

Ви бажаєте бесперебіної роботи мережі та консолідованої відповідальності? 

– Ми робимо це для Вас. 

Наш сервіс клієнтської підтримки та обслуговування працює для магазинів, аптек, офісів, відділень банків, відділень пошти. 

Ми взаємодіємо як із централізованими службами Замовника, так і безпосередньо з кінцевим користувачем. 

Прийом звернень виконується як через інтеграцію з автоматизованих систем Замовника так і за диспетчерським телефоном. 

Сервіс поділений на лінії підтримки: 

  • 1 лінія – диспетчери із функціями визначення хараткеру звернення, первісної діагностики, призначення виконавця, супроводу та контролю відпрацювання. 
  • 2 лінія – спеціалісти, що консультують та вирішують проблеми віддалено. 
  • 3 лінія – фахівці, що виїжджають безпосередньо на об’єкт для технічного обслуговування та усунення проблем, що не можливо відпрацювати віддалено. 
  • 4 лінія – профільні фахівці, що залучаються в складних випадках – програмісти, провідні адміністратори, супервайзери. 

Ми забезпечуємо будь-які об’екти у будь-якому куточку України із залученням штатних спеціалістів, співробітників філіалів, співробітників субпідрядників. – Ви отримуєте повний спектр відповідальності та якості з одних рук. 

Ми з Вами завжди ВЧАСНО, завжди ПОРУЧ!

Інші сервіси:

Contact Center​

В асортименті наших послуг ви знайдете все необхідне для ефективної обробки та консолідації звернень клієнтів

Деталі »
Відправте нам, будь ласка, свої данні, і наш менеджер обов'язково Вам відповість.