В асортименті наших послуг є працюючий контакт центр із набором інструментів для обробки та консолидації звернень. Наш контакт-центр може відпрацювати разовий проект чи взяти на обслуговування клієнтський сервіс – як Вашого внутрішнього клієнта, наприклад, користувача інформаційної системи, так і комерційного, – наприклад, покупця магазина чи абонента, що поповнює свій рахунок за допомогою I-Box. Оператори нашого контакт центру мають змогу відпрацьовувати звернення у власних інформаційних системах, можуть у системах Замовника, а можлива і інтеграція систем для ефективних рішень. Оперативно та цілодобово не залежно від Вашого розкладу звернення Вашого клієнта будуть відпрацьовані згідно затвердженого бізнес-процеса чи сценарія обслуговування. Крім того, Ви отримуєте статистику, рекомендації за потреби, гнучкість для Вашого бізнеса. Замовити консультацію PrevКомплексне технічне обслуговування Сервісне обслуговуванняNext Інші сервіси: Автоматизація бізнес-процесів В світі багато різноманітних систем, що вирішують специфічні профільні завдання. Але що робити, коли Вам Деталі » Проєктування та монтаж структурованих кабельних мереж (СКМ) Надаємо послуги з проєктування та побудові структурованих кабельних мереж. Професійна команда інженерів. Понад 15 років успішного досвіду. Деталі » ІТ-аутсорсинг Коли потрібен аутсорсинг? Якщо Ви прагнете скоротити витрати на напрями, що не є основними. Якщо Деталі » Сервісне обслуговування Ваше підприємство має широку мережу торгових точок, офісів, відділень? Ви бачите за ефективне сконцентратуватися на Деталі » Комплексне технічне обслуговування Це коли будь-які заботи про обслуговування та усунення аварій холодильного, вентиляційного устаткування, кондиціонерів, сантехнічного та Деталі »
Автоматизація бізнес-процесів В світі багато різноманітних систем, що вирішують специфічні профільні завдання. Але що робити, коли Вам Деталі »
Проєктування та монтаж структурованих кабельних мереж (СКМ) Надаємо послуги з проєктування та побудові структурованих кабельних мереж. Професійна команда інженерів. Понад 15 років успішного досвіду. Деталі »
ІТ-аутсорсинг Коли потрібен аутсорсинг? Якщо Ви прагнете скоротити витрати на напрями, що не є основними. Якщо Деталі »
Сервісне обслуговування Ваше підприємство має широку мережу торгових точок, офісів, відділень? Ви бачите за ефективне сконцентратуватися на Деталі »
Комплексне технічне обслуговування Це коли будь-які заботи про обслуговування та усунення аварій холодильного, вентиляційного устаткування, кондиціонерів, сантехнічного та Деталі »